Suport online  

Acum aproximativ o luna am cumparat un Eten X500+ de la Marketonline.ro… Super incantat de ei, mi-au livrat in aceeasi zi in conditiile alese de mine. Complet nemultumit de produs (nu e vina lor), o mare dezamagire pentru mine. Mai nou s-a defectat si microfonul astfel incat nu se poate folosi decat pe speaker (incercati sa vorbiti pe speaker la o intalnire sau intr-o aglomeratie si veti vedea cat de placut este).Incercand sa indrept lucrurile am zis sa aleg cea mai rapida cale de a afla unde trebuie sa ma prezint cu produsul, si anume: SUPORT ONLINE. Din punctul meu de vedere este GROAZNIC.

Dupa o prima incercare de a discuta cu cineva pe aplicatia de chat/suport am renuntat. La ceva zile dupa asta am repetat experienta (astazi) si am avut aceeasi senzatie de „bataie de joc”. Initial am avut de asteptat ceva timp desi mi-au aparut mesaje din partea interlocutorului (de fapt s-a recomandat drept Nicoleta), mesaje in care ma intreba despre ce e vorba. Senzatia de a vorbi singur a fost atenuata de intrebarea candida „cu ce va pot ajuta?”, aparuta dupa ce povestisem care mi-e durerea.
Pana la urma am aflat ce ma interesa, dar gustul amar cu care am ramas nu ma va mai lasa sa incerc alta data SUPORT ONLINE la Marketonline.ro

Reproduc mai jos intreaga convorbire:

” phpOnline : Relatii cu Clientii – Sistem Online
Bine ati venit la marketonline.ro departamentul Relatii cu Clientii.
MarketOnline> buna ziua
Boaca> buna
MarketOnline> paula este numele meu
MarketOnline> cu ce va pot ajuta?
Boaca> paula am cumparat un eten x500+ de la voi
Boaca> si am probleme cu el, vreau sa il aduc la service
Boaca> unde trebuie sa ma adresez?
Boaca> alooo (AICI A FOST O PAUZA DE APROX. 5 MIN)
MarketOnline> spune-ti va rog
MarketOnline> ce informatie doriti dumneavoastra
Boaca> am spus deja
Boaca> te rog sa citesti
Boaca> e complicat?
Boaca> alooo (ALTE CATEVA MINUTE)
Boaca> mai e cineva aici?
MarketOnline> da
Boaca> ok, imi raspunzi si mie?
MarketOnline> din pacate nu pot vizualiza ceea ce ati spus dumneavoastra (AICI M-AM ENERVAT RAU)
Boaca> atunci poate ar fi util sa fii atenta
MarketOnline> ma intrebati daca este complicat
Boaca> am zis ca am un eten x500+ care are probleme
Boaca> si unde il pot duce in service
MarketOnline> dar nu ati scris ceea ce va intereseaza
MarketOnline> ce sa fie complicat
Boaca> am zis ca am un eten x500+ care are probleme
Boaca> si nu stiu unde il pot duce in service
MarketOnline> dumneavoastra ati fost si intr-o alta covorbire
Boaca> am fost dar nu imi place sa vorbesc singur
MarketOnline> va rog sa imi spine-ti mie ceea ce va intereseaza
MarketOnline> si va voi ajuta cu cea mai mare placere
Boaca> am zis ca am un eten x500+ care are probleme
Boaca> si unde il pot duce in service
Boaca> ?
Boaca> cunosti acest detaliu?
MarketOnline> asteptati o clipa sa va identific comanda
MarketOnline> pentru a putea vizualiza daca garantiia este oferirta de producator
Boaca> te ajut eu: Comanda #14877 din 2007-09-11 13:11:41
MarketOnline> sau de magazinul nostrui
Boaca> asa…
Boaca> ai aici nr de comanda
Boaca> Comanda #14877 din 2007-09-11 13:11:41
MarketOnline> am gasit
MarketOnline> dumneavoastra aveti garantia oferita de producator
Boaca> asa
MarketOnline> asta inseamna ca
MarketOnline> in cazul aparitiei unei defectiuni in perioada de garantie, veti trimite produsul impreuna cu accesoriile sale, in ambalajul original, insotit de certificatul de garantie si copia dupa factura, la oricare din unitatile service mentio
MarketOnline> de garantie
Boaca> mai scrie odata, ca lipsesc niste cuvinte
Boaca> in cazul aparitiei unei defectiuni in perioada de garantie, veti trimite produsul impreuna cu accesoriile sale, in ambalajul original, insotit de certificatul de garantie si copia dupa factura, la oricare din unitatile service mentio
MarketOnline> bine
MarketOnline> mentionate in certificatul de garantie
Boaca> am inteles
Boaca> multumesc
Boaca> recunosc, a fos tmai greu decat ma asteptam
Boaca> e a treia oara cand incerc online support la marketonline si cred ca si ultima
Boaca> o zi buna
MarketOnline> dar dumneavoastra erati implicat in 2 convorbiri te
MarketOnline> prin suport online
Boaca> nu nu, pe cealalta am parasit-o inainte sa deschid aceasta fereastra
MarketOnline> si de aceea nimeni nu va putea raspunde complet
Boaca> happy\
Boaca> inteleg…
MarketOnline> dar eu incercam sa vorbesc cu dumneavoastra sii nu imi aparea ce scrieti
Boaca> am inteles, e ok acum… am aflat ce ma interesa
MarketOnline> eu va mai astept sa vorbim prin suport online..daca aveti vre-o neclaritate
MarketOnline> si voi incerca sa va ajut cu cea mai mare placere’
MarketOnline> va mai pot ajuta cu ceva?
Boaca> ok, multumesc de invitatie… si multumesc pentru informatii…
Boaca> atat pentru astazi
Boaca> la revedere
MarketOnline> atunci va urez o zi excelenta!
MarketOnline> la revedere”

NEVER: Suport ONLINE de la MARKETONLINE.RO

11 gânduri despre „NEVER: Suport ONLINE de la MARKETONLINE.RO

  • 30.10.2007 la 14:28
    Legătură permanentă

    Ne pare sincer rau pentru comunicarea realizata in mod defectuos cu Dvs..

    Din pacate din cauza unor delayuri de interfata si din cauza faptului ca un operator poate acorda

    asistenta unui numar de pana la 5 clienti in acelasi timp, pot aparea intarzieri in oferirea

    raspunsurilor.

    Deasemenea operatorii au un mesaj standard pe care sunt obligati sa il foloseasca la iecare

    discutie, fapt ce poate duce la impresia ca se vorbeste cu un robot.

    Vom cauta solutii pentru a eficientiza acest serviciu si ca asemenea situatii sa nu mai apara.

    Va multumim si asteptam sa va exprimati in continuare parerile despre serviciile noastre.

    –link removed–

    Răspunde
  • 31.10.2007 la 2:17
    Legătură permanentă

    Trebuie sa recunosc ca a fost o dezamagire pentru mine faptul ca nu a functionat suportul la fel ca procesul de vanzare. Totusi, sper sa il imbunatatiti si sa oferiti per total un serviciu de 7 stele (sau mai mult).

    Răspunde
  • 3.11.2007 la 3:54
    Legătură permanentă

    Sincer, cred ca tu ai o problema… cand se strica ceva te uiti pe certif. de garantie, nu la vanzator… intamplator am vazut situl tau si am citit povestioara…

    Răspunde
  • 3.11.2007 la 11:01
    Legătură permanentă

    Sincer, daca nu am certificatul de garantie la indemana si vreau sa aflu informatia, nu cred ca era greu sa primesc exact acelasi raspuns pe care mi l-ai dat tu. Din punctul meu de vedere, daca as vinde ceva catre cineva as incerca sa ii stau la dispozitie si cu suport after-sale.
    Anyway, s-a rezolvat in cele din urma; si oricum am zis ca am fost super multumit de calitatea procesului de vanzare, mi-ar parea rau sa nu le dau posibilitatea sa imbunatateasca si suportul online happy

    Răspunde
  • 7.10.2008 la 20:54
    Legătură permanentă

    Adaug ca au un departament service de toata jena.
    In urma cu o luna le/am lasat in garantie un hdd samsung de 1tb, si de atunci nimic nimic.
    De fapt am sunat eu de mai multe ori la departamentul clienti, mi s/ a spus de fiecare data ca voi fi cautat de cei de la service, dar domnii n -au catadicsit sa ma contacteze.
    Cand am incercat sa explic faptul ca am totusi nevoie de produs, mi s / a replicat sec de la departamentul clienti ca pot sa/l tina in service si 10% din termenul de garantie (care e de 36 luni).
    La vandut produsul aveau o alta atitudine.

    E ultima oara cand cumpar ceva de la ei.
    Cine face ca mine, ca mine sa pateasca!!!

    Răspunde
  • Pingback: Marketonline.ro - Page 3 - Computer Games Forum

  • 20.12.2008 la 10:54
    Legătură permanentă

    am cumparat in august un mp 3 de la ei car enu incarca. au refuzat sa mi-l schimbe pe motiv ca mi-ar fi fost probat ceea ce nu s-a intamplat in garajul lor. sunt total neprofesionisti!!! nu cumparati de la marketonlione. paguba mea a fost de 186 ron!!!!

    tot ce ofera este vrajeala iefitna, service-ul e un nimic!!!

    Răspunde
  • 29.03.2010 la 18:43
    Legătură permanentă

    Am cumparat de la marketonline.ro un produs. Primul era desfacut si am cerut sa imi dea unul nou pentru ca banii i-am dat pe unul nou, nu pe unul sh. Am fost si am ridicat a doua zi produsul si nu am observat ca era resigilat. Am fost la sediu iar cei de acolo au spus ca nu e problema lor si asta pentru ca nu am observat cand am ridicat produsul. Adica ei au vandut produsul prin inselaciune dar faptul ca am observat dupa ridicarea produsului pe ei nu ii intereseaza. Am o poza prin care se observa o eticheta pusa peste cea originala + o alta poza in care se observa sigiliul pus peste alt sigiliu. Sigiliul de dedesubt era rupt iar sigiliul care il acoperea era intact.
    http://img231.imageshack.us/i/dsc01975l.jpg/
    http://img149.imageshack.us/i/dsc01972.jpg/

    Este vorba de un telefon. Este defect telefonul (se blocheaza cand folosesc telefonul)
    Marketonline este o mare teapa.
    O alta problema a fost legata de culoarea telefonului care pe site-ul http://www.marketonline.ro era alb.
    Cand am fost sa imi schimbe telefonul cu unul nou (deoarece primul telefon a fost livrat desigilat prin curier) le-am cerut sa imi dea telefonul in culoarea pe care eu o doream (primul telefon mi-a fost livrat in alta culoare). Mi s-a spus ca este cu titlu sugestiv si ca trebuia sa mentionez prin telefon ce culoare doresc plus ca nu au telefonul disponibil in culoarea prezentata pe site. Daca tot imi schimbau telefonu si nu il aveau pe culoarea dorita de mine le-am spus ca mai dau o diferenta de bani si cumpar un alt telefon care sa corespunda cerintelor mele. Domnisoarele de acolo au zis ca greseala se plateste (acceptasem initial telefonul dat prin curier dar nu stiam ca este desfacut) si ca este deja prea mult ca imi schimba telefonul cu unul „nou”. Am insistat dar si-au facut ambitia si au refuzat sa imi accepte o diferenta de bani pentru un alt telefon (oricum imi schimbau telefonul si ar fi putut sa faca acest lucru).

    Răspunde
    • 29.03.2010 la 20:25
      Legătură permanentă

      Din pacate in Romania de multe ori vanzatorii prefera sa se incapataneze in loc sa lase de la ei si sa multumeasca un client. Avand in vedere ca institutiile statului roman sunt complet pe langa, nu exista nici „parghia” care ar putea sa echilibreze aceasta balanta. Bine ca putem sa facem gratar la margine de drum… happy

      Răspunde
  • 7.06.2010 la 13:08
    Legătură permanentă

    Buna ziua,
    Livrarea primului produs s-a facut la adresa pe care ne-ati furnizat-o. In momentul primirii produsului, Dvs ati facut verificarea coletului in prezenta angajatului MarketOnline si ati semnat de primire, cu unica observatie ca nu are aceeasi culoare ca pe site (lucru care denota faptul ca ati verificat cu MULTA atentie coletul), desi in momentul comandarii produsului nu ati specificat culoarea dorita. Era dreptul Dvs. sa refuzati pe loc coletul daca acesta nu corespundea cu cerintele Dvs.

    La 2 zile de la primirea coletului, v-ati prezentat la sediul magazinului nostru si ne-ati acuzat de vanzarea unui produs second hand pe motiv ca ambalajul produsului era desigilat pe o parte si ati solicitat inlocuirea acestuia sustinand ca asa l-ati primit din partea noastra. Cu toate ca ati facut aceasta reclamatie dupa mai mult de 24 ore (termenul prevazut de lege si agreat si de OPC) , reclamatie care era nefondata, MarketOnline v-a inlocuit a doua zi produsul reclamat (care prezenta urme clare de deschidere fortata). Produsul nou primit a fost verificat de Dvs in prezenta oamenilor din depozitul nostru si ati semnat documentele insotitoare.

    Dupa alte doua zile, v-ati prezentat din nou la sediul magazinului nostru, sustinand ca la cel de-al doilea produs “sigiliile au fost aplicate doar pentru a lansa impresia de produs nou”.

    De fapt Dvs din momentul in care ati vazut cum arata telefonul, nu v-a mai placut. Ati dorit alt model si ati incercat tot felul de “trucuri” pentru ca acesta sa fie schimbat. Mai mult, aduceti injurii la adresa noastra fara a avea dovezi pertinente.

    In randurile ce urmeaza va prezentam si raspunsul primit din partea furnizorului nostru, vis-à-vis de aceasta problema cu “sigiliul”:
    “Sunt loturi de telefoane de la Sony Ericsson care vin desigilate si pe care punem noi sigiliu Avenir Telecom si sunt loturi care vin sigilate. Absolut nici un telefon vandut de catre Avenir Telecom nu este second hand.”

    Răspunde
  • 7.06.2010 la 13:13
    Legătură permanentă

    Bine macar ca ati raspuns la plangerea omului, totusi cred ca astfel de probleme trebuie rezolvate INAINTE ca ele sa ajunga pe bloguri/ziare/televiziuni/word of mouth/etc

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*